rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.

12345

 

 

 

Spokoju w sercu i pokoju na świecie.
Niech Wielkanocny czas odrodzi wszystko, co dobre.
Przegoni troski i smutki.

Obudzi nadzieję na lepsze jutro.

Z okazji Wielkanocy nauczycielom, pracownikom administracji i obsługi, uczniom i ich rodzicom życzę szczęścia, zdrowia i sił,  spełnienia najskrytszych marzeń, realizacji zamiarów i planów, pogody ducha oraz nadziei na lepszą przyszłość!

Beata Furman

Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Braciejówce

II moduł Międzynarodowego Projektu Czytelniczego

„Czytam z klasą- lekturki spod chmurki”.

Dzieci z Bullerbyn zdjęcie 

 

Uczniowie klasy III zakończyli realizację II modułu Międzynarodowego Projektu Czytelniczego- „Czytamy z klasą- lekturki spod chmurki”. Wspólnie wybraliśmy  lekturę Astrid Lindgren „ Dzieci z Bullerbyn”.

Uczniowie  samodzielnie przeczytali  książkę, dzięki której dowiedzieli się o  szczęśliwym i pełnym przygód dzieciństwie mieszkańców  małej szwedzkiej wioski. Bohaterowie książki, dzięki swojej olbrzymiej pomysłowości i wyobraźni  każdego dnia przeżywają różne przygody. 

Wszystkie zadania, które były realizowane przez uczniów wzbudzały wiele emocji, wrażeń i mnóstwo radości.

W ramach projektu uczniowie:

  • uzupełniali lekturniki
  • wykonali piękne pudełka w które włożyli rzeczy związane z lekturą
  • wykonali lapbboka
  • odbył się bal karnawałowy związany z lektura- uczniowie przebrali się za bohaterów lektury
  • obejrzeli film Dzieci z Bullerbym, wykonując wcześniej plakaty zachęcające do przeczytania książki i obejrzenia filmu
  • odwiedzili Miasto Zawodów, poznali takie zawody jak: pisarz, ilustrator
  • rozwiązali wiele zadań interaktywnych oraz kart pracy związanych z lekturą

Z niecierpliwością czekamy na III moduł. Lektura została już wybrana. Będzie to książka Grzegorza Kasdepke „Detektyw Pozytywka”.

https://www.youtube.com/watch?v=WMecfO9D9T8

Dzień samorządności

Dzień Samorządności połączony z obchodami Dnia Św. Patryka odbył się w naszej szkole 25 marca 2022 roku. 

W tym dniu  uczniowie przejęli władzę otrzymując  klucz do szkoły. Podczas symbolicznego przekazania klucza, przedstawiciele Samorządu  Uczniowskiego obiecali dbać o placówkę jak o najcenniejszy skarb i  godnie ją prezentować. Wybrani uczniowie z klas IV-VIII z radością wcielili się w rolę nauczycieli, prowadząc zajęcia lekcyjne. Sprawując władzę w szkole uczniowie uczyli się samorządności i w sposób szczególny czuli się odpowiedzialni za naszą społeczność szkolną.   

Ponadto wszyscy ubrali się na zielono, ustrojono klasy i z zapałem świętowano Dzień Św. Patryka. Uczniowie rozwiązywali quizy i zagadki oraz grali w gry online wykazując się wiedzą na temat głównego bohatera obchodów oraz kultury irlandzkiej.

Natomiast uczniowie klas I-III kolorowo i radośnie powitali wiosnę. Trzymając w rękach Marzannę,  barwnym korowodem przeszli wokół szkoły dokonując symbolicznego pożegnania zimy. Trzecioklasiści przygotowali i zaprezentowali wiosenną inscenizację .

Kolejna edycja, kolejny Złoty Certyfikat dla szkoły, kolejne złote certyfikaty dla nauczycieli. Regularne dostarczanie słownictwa uczniom i ich systematyczna wykonywanie ćwiczeń przynosi uczniom pewność i swobodę posługiwania się poprawnym zapisem słów w języku polskim oraz szeroką znajomością leksykalną słów w języku angielskim. Tak trzymać, działamy dalej. Przed nami XVIII Edycja Programu Insta.Ling dla Szkół. 

Zrzut ekranu 2022 04 03 190657

 

11

 

Uczniowie klasy I właśnie zakończyli realizację II modułu Międzynarodowego  Projektu Czytelniczego  „Czytam z klasą – lekturki spod chmurki”. Tym razem wybrali lekturę Marii Kownackiej pt. ,, Plastusiowy pamiętnik". Po jej przeczytaniu uzupełniali karty pracy w swoich Lekturnikach. Wykonali portret głównego bohatera , narysowali wybraną przygodę Plastusia oraz zaprojektowali okładkę do przeczytanej książki .Ponadto dzieci wysłuchały opowiadania o autorce książki i dowiedziały się w jaki sposób Maria Kownacka została pisarką i napisała ,,Plastusiowy pamiętnik". Obejrzeliśmy także kilka odcinków filmu o Plastusiu, rozwiązywaliśmy krzyżówki i rebusy związane z bohaterami lektury.                 

W ramach projektu realizowaliśmy wyznaczone zadania . Jednym z nich było wykonanie ,,Lektury w pudełku”. Pudełka po butach zostały estetycznie ozdobione i wypełnione różnymi rzeczami , które kojarzyły się dzieciom z przeczytaną lekturą. Znalazły się w nich oczywiście figurki ulepionych Plastusiów, panny z włóczki, pióra, stalówki, gumki myszki ,temperówki, ołówki itp. Następnie każdy uczeń prezentował swoją ,,Lekturę w pudełku" przed całą klasą. Wielką atrakcją w czasie omawiania lektury okazało się pisanie przez uczniów piórem takim jak pisały babcie i dziadkowie oraz siedzenie w ławce z lat 70-tych .

Na szkolnym korytarzu zorganizowaliśmy wystawkę naszych  prac na temat przeczytanej lektury. Były to ulubione przygody Plastusia oraz Plastuś i jego przyjaciele-wycinanka w formie puzzli, wyeksponowaliśmy również nasze ,,Lektury w pudełku". Na honorowym miejscu stanęła oczywiście zabytkowa ławka z otworem na kałamarz . Wystawkę mogli podziwiać wszyscy uczniowie naszej szkoły.

Ostatnie zajęcia związane z lekturą zatytułowaliśmy ,,Naukowy zawrót głowy". Na nich uczniowie odgadywali zagadki związane z wykonywaniem mało znanych zawodów. Poznawali oczywiście zawód nauczyciela, związany z czytaną lekturą. W poszukiwaniu tej profesji uczniowie stworzyli rysopis nauczyciela i udali się do wirtualnego Miasta Zawodów. Po wysłuchaniu tekstu o pracy nauczyciela i odszukaniu miejsc, gdzie może on pracować, uczniowie wykonali rysunek przedstawiający nauczyciela w pracy. Następnie przeprowadzili wywiad ze swoją wychowawczynią, zadając jej bardzo interesujące i czasami zabawne pytania . Po zebraniu ważnych informacji przystąpili do wyróżnienia atrybutów nauczyciela, które rysowali na swoich kartach pracy. Dzieci uzupełniały także kartę pracy pt. ,,Jaki jest nauczyciel i co robi?". Na koniec uczniowie dokonali samooceny. Miło było zobaczyć, jak wszyscy potrafili odpowiedzieć na pytania dotyczące głównego bohatera i jego przygód oraz zawodu o którym była mowa w przeczytanej lekturze Za miesiąc przystępujemy do realizacji III , ostatniego w tym roku modułu i czytania kolejnej, fascynującej lektury.