rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.

Zrzut ekranu 2021 12 09 204049

Zak2021

W dniach od 17 do 23 września 2021r. uczniowie klasy V oraz VIII przebywali na wycieczce w Zakopanem, co krótko zrelacjonowali. ,,Podhale powitało nas deszczem, jednak to nie zepsuło nam dobrych humorów”.
W strugach deszczu udaliśmy się do Myszogrodu, gdzie oglądaliśmy mnóstwo cudownych, różnorodnych myszek. Drugiego dnia wyruszyliśmy na pierwszą dłuższą przechadzkę do Doliny Strążyskiej. Pogoda była piękna, tak jak dolina, przewodnik ciekawie opowiadał. Mimo zmęczenia, do hotelu wróciliśmy w wyśmienitych humorach. Następnego dnia spacer był już nieco dłuższy –Drogą pod Reglami dotarliśmy do pięknej Doliny ku Dziurze. Wszyscy chętni i odważni mogli wejść do Dziury i zwiedzić jej wnętrze. Śmiałków nie brakowało. W drodze powrotnej udaliśmy się do Centrum Edukacji Przyrodniczej TPN, w którym odbyliśmy ciekawy spacer edukacyjny i obejrzeliśmy największą w Polsce makietę Tatr.
Następnego dnia udaliśmy się do Kuźnic. Spacerkiem dotarliśmy do Pustelni Brata Alberta oraz klasztoru Albertynek i Albertynów. Z kolei poszliśmy pod skocznię, gdzie siedząc wygodnie w fotelikach wyciągu krzesełkowego podziwialiśmy panoramę Tatr. Wszystkie nasze dotychczasowe wędrówki były przygotowaniem do największej naszej wyprawy na Halę Gąsienicową i do Czarnego Stawu. Droga do pokonania była długa i trudna, jednak widoki, które mogliśmy podziwiać będąc u celu, wynagrodziły nam wszelkie trudy. Było niesamowicie. Nasze zachwyty nad urokliwością tego miejsca nie miały końca, a my nie mieliśmy ochoty wracać. Czekało na nas jednak jeszcze sporo atrakcji.
Kolejnego dnia byliśmy na Gubałówce, zwiedziliśmy zabytkowy drewniany kościółek oraz piękny cmentarz na Pęksowym Brzyzku. Zachwycaliśmy się również willą Koliba, pierwszym domem w stylu zakopiańskim, zaprojektowanym przez Stanisława Witkiewicza. Byliśmy w grocie solnej, w kinie i w kręgielni. Wysłaliśmy nawet kartki do Rodziców, pierwszy raz w życiu. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się jeszcze przy Sanktuarium na Krzeptówkach.
Wycieczka była naprawdę bardzo udana, a wszystko to za sprawą pań, które się nami opiekowały i organizowały nam czas: Anna Facler-Januszek, Justyna Piątek, Wioletta Dzióbek i Małgorzata Karoń. Długo będziemy wspominać wszystkie przygody podczas wędrówek wspaniałymi tatrzańskimi szlakami.