rank website on google @ google seo rank website on google, google seo. rank website on bing @ bing seo Rank website on bing, bing seo. google knowledge graph @ knowledge graph Google knowledge graph, knowledge graph. google @ sitelinks Google sitelinks. Ctr manipulation tool @ ctr manipulation @ ctr manipulation service ctr manipulation tool, ctr manipulation, ctr manipulation service. ranking factors in google @ google ranking factors Ranking factors in google, google ranking factors. increase website ctr@ website ctr@ website ctr in google Increase website ctr, website ctr, website ctr in google. bad seo backlinks @ good seo backlinks Bad seo backlinks, good seo backlinks. google suggestions @ google autocomplete Create google suggestions, google autocomplete.

Znamy Mistrzów Ortografii

W I okresie roku szkolnego 2014/2015, w klasach II-V została wdrożona innowacja pedagogiczna „Ortografia z humorem“. Realizowano ją podczas zajęć edukacyjnych edukacji wczesnoszkolnej i języka polskiego.

Innowacją byli objęci wszyscy uczniowie z wyżej wymienionych klas.

   Jej głównym celem było opanowanie przez uczniów w formie zabawy dydakty-cznej umiejętności bezbłędnego pisania wyrazów zapamiętanych z bitów ortogra-ficznych. W każdym tygodniu uczniowie pracowali z jednym bitem. Codziennie głośno czytali zawieszone w widocznym miejscu karty, utrwalali pisownię i uzupełniali suchościeralnym pisakiem po folii czarno-białe bity z lukami. Następnie poprawiali błędy, ścierając chusteczką. W piątki powtarzali rymowanki i z pamięci uzupeł-niali, a następnie poprawiali teksty. W domu kolorowali rysunki i gromadzili karty, tworząc własne niezbędniki ortograficzne. Jako uzupełnienie podstawowej pracy z bitami uczniowie wykonali po dwa własne bity ortograficzne.

       Podsumowaniem innowacji było przeprowadzenie testów ortograficznych dla uczniów klas II-III i IV-V, na podstawie których wyłoniono klasowych mistrzów ortografii. Zostali nimi:

  • Klasa II:

I miejsce      Anna Gorgoń

II miejsce    Filip Jędrszczyk

III miejsce   Natalia Hamerlik

  • Klasa III:

I miejsce      Kacper Kudła

II miejsce    Emilia Rogal

III miejsce   Natalia Karasińska

  • Klasa IV:

    I miejsce      Damian Gorgoń

    II miejsce    Patryk Skotniczny

    III miejsce   Agnieszka Nocoń, Klaudia Ćwik

  • Klasa V:

I miejsce      Natalia Pandel, Amelia Bryzik

II miejsce    Kalina Żurek

III miejsce   Aleksandra Szumera

      Ponadto zorganizowano barwną wystawę samodzielnie stworzonych bitów i niezbędników ortograficznych. Przyznano nagrody tym uczniom, którzy najlepiej napisali test i tym, którzy wykonali najładniejsze i najciekawsze niezbędniki oraz własne bity. Po zakończeniu programu dokonano ewaluacji wśród uczniów metodą poczty klasowej i tarczy strzelniczej. Uczniowie pozytywnie ocenili przeprowadzone działania i w 100% uznali je za przydatne. Najbardziej zainteresowało ich two-rzenie własnych bitów. Rysunki, śmieszne zdania oraz formę pisania i mazania ocenili bardzo wysoko. Autorki innowacji zamierzają za rok wprowadzić nauczanie ortografii tą metodą w klasie II i kontynuować w klasie IV.